happy birthday to meeee....

Hikhikhik...mcm kesian jer wish birthday kt diri sendiri. Tp sebenarnya mmg aku lupa pn sebenarnya hari ni genap da umur aku yg ke __...sori org pompuan mmg selalu rahsia umur....

Time kasih sgt pd kekawan fb yg tolong ingatkan..En Hasben pn lupa rupanya tp tak kisah sangat la pun, sbb aku mmg jenis xde hal sgt psl besday2 ni... X amik ati pn klu x ingat (mcm merajuk jer ?????)
Aku pn da dpt awal hadiah besday aku...time kasih suami saya.. I lap U..hehehe

Aku teringat dulu time baru jer bertunang masa tu....aku boleh lupa birthday tunang sendiri (hasben aku la kn) ish ish ish...mmg tak patot!!!  Bila aku ingat pn time tu da petang sangat, smpai hasben aku kata time tu..."terima kasih la wish birthday sbb awak orang yg ke 3 333 wish birthday dia hari ni...dush!!! terkono den sebijik.

Tapi apa pun sebenarnya aku bersyukur sebab ALLAH beri aku nyawa sehingga ke umur ini untuk aku meneruskan perjuangan sbg khalifah di muka bumi ini.. Ya ALLAH janganlah engkau sia-siakan umur ku kepada perkara-perkara yang Engkau benci dan laknati...

Aku pn rasa bertuah sebab aku berkongsi hari jadi ini bersama Mak aku... Selamat Hari Lahir yg ke 61 Mak...semoga ALLAH panjangkan umur dan kesihatan yang baik untuk emak, dipermudahkan rezeki dan dipermudahkan segala urusan...Amin.. saya sayang emak saya (tetiba rs nk nangis pulak)


-

                   
cAu cIN Cau!!!-

No comments: